11/11/05

Frases....

És fotut ser cec, però pitjor seria ser negre (Stevie Wonder)

Oprimiré als caiguts i aixecaré els grans (el sostenidor)

La meva dona té un bon físic (Albert Einstein)

Mai vaig poder estudiar dret (El geperut de NotreDame)

A mi el que em rebenta són els camions (un gripau)

Me les pagaràs (Fons Monetari Internacional)

Fins demà si jo vull (Déu)

M'encanta signar autògrafs en pilotes (crack del futbol)

Tinc un passat molt negre (Michael Jackson)

Convèncer a la reina em va costar un ou (Cristòfol Colom)

El cotxe mai reemplaçarà el caball (l'euga)

El meu pare és un vell verd (l'Increïble Hulk)

Tinc un nus a la gola (un condemnat a la soga)

No hi ha Marx que cent anys duri (Lenin)

Si hi ha res que em rebenta, són els filferros (un globus)

X (un analfabet)

Viatgi amb nosaltres; el tractarem com una vaca (aerolínies Índies)

Se me'n va anar la mà (Mazinger Z)

Les hores em passen volant (un pilot d'avió)

Estic fet a trossos (Frankenstein)

M'agrada la humanitat (un caníbal)

Visca Txernobil! (la formiga atòmica)

Els reis són els pares (el príncep Felip)

No temeu res, només és un núvol passatger (Noè)