15/9/06

Temps de tempesta

Avui divendres sembla que es el darrer dia d'aquest episodi anomenat pels de ciutat com a 'mal temps'

No nego que m'agrada que hi hagi força sarau. En el cas d'aquests dies doncs molt bé, m'ha pujat l'adrenalina sobre tot amb alguns trons a plena nit i aquella necessitat de veure quants litres hem sumat.

Una de les meves ilusions es 'inmortalitzar' llamps. Aquesta tasca no és fàcil doncs no sempre es poden fotografiar com un voldria. Aprofitant un cumulunimbus escampat entre els Vallès Occidental i l'Oriental i el Maresme avui he caçat el segon de la meva col.lecció. Ei, que te mèrit eh? la tempesta no era gaire llampegosa i només s'en veia un per minut. He malgastat 213 fotos de les quals només una ha tingut premi. Menys mal que no les tinc de revelar doncs aquesta tonteria em costaria una pasta!

La veritat es que el llamp es una mica escarransit, però també val no?