1/8/06

Acudits

En una prueba de alcoholemia el Guardia Civil le dice al conductor:
- Mire, ¿no le da vergüenza? (enseñándole el alcoholímetro que marcaba 3,45 )
- Coño, las cuatro menos cuarto, mi mujer me mata !
Le dice el niño al padre:
- Papa, papa ¿Por qué os casasteis tu y mama?
- Por tu culpa, cabrón.



Per què els xinos són grocs?
- Perquè pixen de cara el vent



Ring, ring...
- Digui'm?
- Doctor, doctor, la meva dona aquesta a punt de donar a llum!
- És el seu primer fill?
- No... sóc el seu marit!



Un mexicà borratxo a un altre:
- Que visqui la menstruació!
- Compadre, voldrà dir que visqui la revolució!
- És el mateix...; l'important és que corri la sang.



Arriba un jove desesperat a una farmàcia, on l'atén una dona.. madura... força madura...
-Senyora farmacèutica, tinc un problema seriós, sofreixo de priapisme, això és, que (com vostè sabrà) estic en estat d'erecció permanent...
què em pot oferir?

La senyora farmacèutica guarda silenci per un temps amb els ulls molt oberts i li diu:

- Doncs... tinc aquesta farmàcia en propietat, un pis i una caseta a la platja...