1/10/06

Barcelona (2) -> el lema és ''''de cara a la galeria però al final tot igual'''

El mateix dissabte em vaig acostar al centre amb la linia 1 del metro.

En pujar les escales per sortir al carrer em vaig topar amb la manifestació de l'habitatge. Un munt de gent jove reclama accés digne a l'habitatge com a dret escrit a la constitució. Els alts preus, els sal.laris baixos, la precarietat dels contractes de feina i molts mes factors fan que la majoria no pugui comprar un pis i el que ho fa s'endeuta per tota la vida. Els hi dono la raó.

Darrera hi havia un equip de neteja de 'barcelona neta' molt ben dotat. Dues camionetes netes i impolutes amb els colors corporatius de l'ajuntament i varies persones amb escombres amb els seus trajos fosforitos seguient pel mateix traçat mantenint una distància de 50 metres al gruix de la manifestació.

Jo em pregunto: es que els manifestants eren marranos?
En girar cantonada i arribar a la Plaça de Catalunya em trobo amb la brutissia habitual a les aceres, i no es d'ara justament, sempre estan fetes una merda. El misteri es perquè no hi fan més al respecte i si segueixen una manifestació per si algun descerebrat llença algo a terra. Els estrangers que passen per la Plaça de Catalunya i les Rambles(per exemple) son molts i s'emporten l'impressió que la ciutat es bruta. Apart la falta de respecte als barcelonins en si.

Si algú sap dir-me perquè està tot el centre tant deixat que m'ho expliqui doncs jo no ho entenc (de pas enviar còpia a l'alcalde)