12/10/06

Tossudoria i paciència

La meva falera en aconseguir captar llamps amb la càmara no és d'ara. Aquests darrers dies hi han hagut tempestes de nit i clar, no he pogut evitar una vegada més passar-me hores i hores esperant que desfilesin els llamps ben al mig de l'enquadrament de càmara i que a mes es dongui la quasualitat que hagi apretat el botó en el moment oportú.
La tossudoria i la paciència m'han donat premi i n'he captat alguns, sobre tot un, una mica decent, el qual pots veure aqui mateix.
A casa meva hem comencen a mirar malament, primer per que veuen les llargues estones que em passo sol a les fosques al terrat o al costat de la finestra amb ansietat de fotos i després per que, una vegada baixo content a ensenyarles no em fan gaire cas i menys per dues o tres fotos. Però ep! són meves i les he aconseguit jo sol. I sé el que costa.