3/2/07

Alguns fan política rara

No m'agrada fer publicacions de política. Però llegint La Vanguardia del 25 de gener m'ha portat a escriure aquestes petites ratlles per que es reflexioni sobre la manera de fer política per part d'alguns.
La campanya del PP per recollir signatures contre l'estatut ha estat denunciada per l'agència de Protecció de Dades per infraccions greus.
Això de per si ja es patètic però permeteu-me que us expliqui el que ha comprovat un advocat de Móstoles, el Sr. José Luis Prieto.
L'home va comprovar 'atònit' com la web el PP admitia qualsevol disparat per recolzar la iniciativa de la recollida de firmes. Ell mateix va signar virtualment amb el nom de Osama Bin Laden i amb un DNI imaginari.
Per exemple altra gent que consta a les llistes de firmes són Kennedy i Spiderman.
A part de la manera de fer política basant-se amb la crispació i la confrontació s'ha de sumar la de les mentides(aquesta és una més).
Francament a mi tot això em fa una mica de por i em recorden altres temps que no son gaire llunyants

1 comentari:

Unknown ha dit...

ei gràcies pel teu post sobre la dona treballadora del 19/2/06!

m'ha estat d'ajuda per modelar l'escultura pel google earth

http://sketchup.google.com/3dwarehouse/details?mid=cab0dc1aaa81f55f764c80c920488344

salut!