10/5/07

Un antic governant patètic

Però que m'està passant?
com es que parlo tant de política?
De fet no es així però clar... a vegades parlar d'algú que es dedica a la política és inevitable.
Hores d'ara sembla increïble que aquest senyor de la foto tingui la consciència tranquil·la.
Les darreres noticies que tenim d'aquest personatge es que es dedica a donar conferències(mare de Déu!) però ara surt de nou a escena per la seva irresponsabilitat en frivolitzar en declaracions sobre un tema prou sensible com es l'alcohol i la conducció que genera milers de morts i de ferits greus anyals. Em sembla que ningú ha quedat indiferent davant una nova irresponsabilitat d'una persona pública i que representa que va estar al poder buscant lo millor pel país i els ciutadans.
Aviam, per què no dir les coses pel seu nom?
Deixant de banda el seu partit polític i la seva manera de fer, el seu comportament i només estar en el seu afany de fer història va provocar que morís molta gent a Madrid. Es cert que no es un terrorista físic però si que és culpable directe. Les seves ànsies de protagonisme el va conduir a formar part d'uns interessos estranys i lletjos... em pregunto què buscava en entrar a formar part dels senyors de la guerra a Irak. (altrament dit els senyors de la mort)
Que jo sàpiga ara aquell país està pitjor que mai i els atentats diaris ja no son ni noticia, potser quan arribin als 250.000 civils morts se'n tornarà a parlar com a estadística d'arribar a un número rodó.
I em repeteixo la pregunta d'abans: com pot tenir la consciència tranquil·la per haver participat en això?
Com pot ser que estiguéssim en mans d'aquest senyor?
Crec que hauria de respondre davant la justícia. Si fos així seria declarat culpable. Jo el tinc sentenciat.
Pel be de tots sisplau que desapareixi, no fa cap be a ningú.