1/11/07

Ajuda sisplau !!!



Tinc constància d'una maquineta que dona bitllets i no es un caixer automàtic! es petitona i es pot tenir al rebedor de casa.
S'assembla a un telèfon... però enlloc de marcar un número per establir una comunicació es tecleja una xifra desitjada i tot seguit s'apreta la tecla PRINT.
Automàticament surt el diner.

L'altra dia vaig estar a Andorra i tot i buscar per tot el principat resulta que encara no la tenen.

Com que em faria falta per 'tapar forats' o com diuen els castellans "arreglar cuatro trampas" si algú en sap alguna cosa , sisplau que no dubti en avisar-me.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola!!!
No tinc ni idea de on es pot aconseguir això... però si ho trobes m'ho has de dir!! Que ara per ara no en tinc ni per anar al cine (que d'altra banda és caríssim, tot s'ha de dir!).

Ui, avui no fa bon dia. (i carda un fred...)